הרשמה

כבר רשומים למערכת?

התחברות

עוד לא רשומים?

שכחתי את הסיסמא

ההרשמה נקלטה בהצלחה!

מוזמנים בינתיים לקרוא את הכתבות שלנו במגזין המומחים.

לקריאה במגזין
מכתב למורים: همسات من القلب للقلب לחישות מהלב אל הלב
מאת ריהאם עבדו, מכתב ברכה דו לשוני: لنفسي اولا ... ولكل معلمة ومعلم بمناسبة العام الدراسي الجديد לעצמי תחילה ... ולכל מורה לרגל שנת הלימודים החדשה
05/09/2016

מאת: ריאהם עבדו 
(נוסח עברית לאחר הערבית)

عزيزي المعلم ,
أنت تتعامل مع أغلى ما يملكه المجتمع إنهم فلذات أكبادنا إنهم جيل المستقبل. رسالتك كبيرة وعظيمة يجب عليك مراعاتها والجد والمثابرة من أجلها

مهنة التدريس أمانة في عنقك، نعم مهنة التدريس شاقة ولكنها ممتعة تحب من يعطيها وقته وجهده وهنا تكون ذات طابع خاص ومميز تجد فيه نفسك وكأنك تبحر في جو من المتعة يسوده الإخلاص وحب الكفاح والمجد للوصول الى الغاية المنشودة والأمل المتجدد لتحقيق طموح المستقبل بإعداد جيل يكافح ليجني ثمار جهده وجهدك معه، فهؤلاء الطلاب هم أمل المستقبل، ألا تعلم كم تسعد النفس بلقياهم !!

*تأكد انك دائماً تمثل لهم الأب والأخ والصديق الذي يقدرونه ويحترمونه ويأخذون بنصائحه وآرائه وأنك في نظرهم القدوة الحسنة في تصرفاته وفي معاملته وفي حسن خلقه، عزيزي كن دائماً صادقاً مع نفسك أولاً ثم مع طلابك ثانياً لكي ترتسم في نهاية المطاف بسمة النجاح يعلوها أمنيات صادقة بالتوفيق وبمواصلة المزيد من العطاء .

ريهام عبدو
معلمة لغة عربية
مدرسة زومر

מורה יקר יש לך עסק עם הכנס היקר של החברה: ילדינו (צילום: pixabay)
מורה יקר יש לך עסק עם הכנס היקר של החברה: ילדינו (צילום: pixabay)

.
מורה יקר,
יש לך עסק עם הנכס היקר ביותר של החברה. הם ילדינו, בשר מבשרנו, הם דור העתיד. ייעוד גדול ועצום, עבורו עליך לגלות מסירות, רצינות והתמדה.

מקצוע ההוראה הוא התחייבות המוטלת עליך, כן, מקצוע ההוראה קשה אבל מהנה. הוא אוהב את מי שמעניק לו מזמנו וממאמציו. כאן הינך בעל אופי מיוחד וייחודי שבו אתה מוצא את עצמך באווירה של הנאה הנשלטת על ידי מסירות, אהבת המאבק והתהילה כדי להגיע למטרה הרצויה והתקווה להגשמת שאיפות העתיד, על ידי הכשרת דור הנאבק כדי לקצור את פירות עבודתו ועבודתך עמו. תלמידים אלה הם התקווה של העתיד. אינך יודע עד כמה תשמח הנפש כשתפגוש אותם !!

הייה בטוח שאתה תמיד מייצג עבורם (עבור התלמידים) את האב ואת האח והידיד שמעריכים ומכבדים אותו ומבקשים את עצתו ודעתו, ואתה מהווה דוגמה במעשיך בהתייחסותך ובתכונותיך הטובות. מורה יקר, הייה תמיד כן עם עצמך ואחר כך עם תלמידיך כדי שיצטייר בסופו של דבר חיוך של הצלחה שממלאות אותו משאלות של הצלחה.

ריהאם עבדו
מורה חדשה לערבית
בית ספר זומר

(1490) 0

השיתוף שלך יכול לשנות להורה אחר את היום

שתפו אותנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


פותחים את השנה עם תזונה נכונה - המלצות להכנת ארוחת עשר

הילדים שבעי ממתקים וחטיפים מהקיץ הארוך, ותחילת שנת הלימודים היא הזדמנות מעולה לשיפור ולשינוי הרגלים. רעיונות והמלצות להכנת ארוחת עשר מזינה ובריאה

0 (1827)

הורים - צמצמו את משך החשיפה למסכים של ילדיכם!

צמצום החשיפה למסכים מאפשר לילדים שלנו למצוא עניין בדברים שלגמרי נשכחו בבית - לשחק אחד עם השני, לקרוא יותר ולהביע עניין בפעילויות יצירתיות. זה לא קל, אבל בהחלט משתלם!

0 (1342)

אם רק יכולנו לגדל את הילד הראשון כמו שמגדלים ילד שלישי

כשהילד הראשון נולד, שגרת החיים משתנה ומפנה מקומה להתגייסות מחולטת לתינוק. לא נהוג לדבר על זה, אבל האמא חייבת לזכור שהיותה מאושרת ומסופקת חשובים גם לה וגם לתינוק

0 (1565)