המידע בהורימוס אינו מחליף טיפול מקצועי ואינו מורה על דרך פעולה ללא הכוונה מקצועית.

הבנתי
תנאי השימוש באתר
השאירו כתובת מייל לקבלת עדכונים מהורימוס:

    הרשמה

    כבר רשומים למערכת?

    התחברות

    עוד לא רשומים?

    שכחתי את הסיסמא

    ההרשמה נקלטה בהצלחה!

    מוזמנים בינתיים לקרוא את הכתבות שלנו במגזין המומחים.

    לקריאה במגזין

    איך להבליג ולהגיב בשיקול דעת?

    שלב 1 - סרטון פתיחה

    ספורט תחרותי מעורר חוויות רגשיות ומסעירות 

    באימון זה נתבונן על היכולת שלנו להבליג ולהגיב בצורה שקולה ומכבדת.

    בחרנו להדגים את הנושא באמצעות מקרה בו הילד נעלב מהערה של אחד ההורים בקבוצה, ואנחנו מזמינים אתכם לשים לב למצבים נוספים בהם הנושא רלוונטי.

    לתחילת האימון הפעילו את הסרטון

    תודות:


    תודתנו למאמאנט - ליגת האמהות בכדורשת וכן לטוטו, שבנדיבותם פותח האימון. בפיתוח הסתייענו בוועדת היגוי מטעם מאמאנט: עפרה אברמוביץ, גלית אבשלום, לירון צור, ימית דהרי, ד"ר עמיחי אלפרוביץ', ברק לבנה, מאמן; לירן ליאני, שופט.
    וכן בעצתם של מומחים: ערן גולן, מאמן כדורגל חוגי ילדים, תל אביב; שי נעים, מאמן כדורגל חוגי ילדים, גני תקווה; שי מודן, תומר מנדלסון, אורן חומן, חניכים (בני 10) בקבוצת כדורגל.

    כמה זה בוער?
    מעט מאוד
    במידה רבה מאוד

    האם שכיחים המקרים שבהם הילד שלכם חוזר פגוע או כעוס?

    האם במקרים כאלה אתם מרגישים פגועים בעצמכם?

    באיזו מידה אתם מצליחים להגיב שלא מתוך הכעס והעלבון?

    באיזו מידה אתם נמנעים מ"להחזיר" למי שפגע בילד שלכם?

    באיזו מידה אתם מרוצים מדרך ההתנהגות שלכם במקרים כאלה?

    (2072) 0

    השיתוף שלך יכול לשנות להורה אחר את היום

    שתפו אותנו

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    גם וגם: הורות וחופש למימוש עצמי

    הורים רבים מתלבטים בין רצונם למימוש עצמי לבין חובותיהם כהורים. עומדים לרשותנו כוחות רבים שיאפשרו לנו לרתום את הקונפליקט ככוח מניע ומועיל בחיבור העמוק לילדים

    0 (1312)

    שיחה לילית - להסתנכרן לשעון הביולוגי של המתבגרת

    דווקא בלילה מתקיימות השיחות הכי עמוקות ומשמעותיות, שאנחנו כה רוצות לנהל עם בנותינו המתבגרות. מדוע זה כך ומדוע חשוב וכדאי שנתאמץ ונסתנכרן לשעון הביולוגי שלהן

    0 (1683)

    למידה בלי ללמד - כזו שמתהווה מבפנים החוצה

    למידה היא רקימת הקשרים ומשמעות פנימית, ואת זה בונים לאט לאט, בעדינות ובאופן מאד ייחודי ואישי. בסך הכל אני מנסה לא להפריע ולא לפגום בתהליכי הלמידה של הילדים

    0 (1475)