אודות: למאמרים->
ביה"ס לתקשורת מקדמת הוקם בכדי לתת מענה לדיאלוג עם הילדים שלנו ולעודד למידה משמעותית וקשר מטיב באמצעות הטכנולוגיות התקשורתיות השולטות.
איך עובדת התכנית?
הילדים (וההורים) מפיקים "סיפורי וידאו" מתוך חייהם, המאפשרים להם להתבונן בעצמם ובמציאות שלהם. בעקבות הסצנות שיצרו, הם מקיימים דיאלוג עם המנחה ועם חבריהם לקבוצה ומצלמים אותן במטרה לחשוב על אלטרנטיבות נוספות להתמודדות. ההתנסות בצילום החלופות והדיון המלווה מאפשרים למשתתפים להשמיע את קולם, לגלות את יכולות הבחירה, את חזקותיהם ואת ההזדמנויות להתפתחות ולצמיחה.
רן ישפה:
מייסד ומנכ"ל "ראיה – ביה"ס לתקשורת מקדמת" וראש התכנית להנחיית קבוצות ב"תקשורת מקדמת" במכללת סמינר הקיבוצים. מוכר כמומחה בתחום העשייה הקולנועית עם אוכלוסיות מוחלשות. בעל ניסיון רב בהנחיית קבוצות של נוער והכשרת מבוגרים, ומקפיד להנחות בשטח עד היום. לאורך השנים זיכתה אותו עשייתו בפרסי חינוך ויוזמה רבים, ובהם פרס רוטשילד לחינוך לשנת 2013.
מיכל כרמל:
מנחת הורים ב"תקשורת מקדמת" www.tm-school.com מסיפורי חיים לסיפורי וידיאו. יוצרת בתחום הטלוויזיה מזה עשור, כיום עורכת ואחראית תוכן והפקה בערוץ 10. עסקה בפיתוח וריכוז תכניות חינוכיות להכשרת שליחים ובהדרכה בפועל במסגרת הסוכנות היהודית. בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל, למדה כתיבה ומשחק, בעלת טור באתר נענע. נשואה לבני ואמא לאמה וגבי, מתגוררת בתל אביב.
המייל של מיכל: michal.carmel@gmail.com
-
חופשת פסח וליל הסדר- אסון או ששון? פסח - החופשה הארוכה וליל הסדר המשפחתי מעוררים אצל הילדים אי ודאות ושאלות רבות, שראוי לברר בשיחה בין הורים וילדים כדי להכיר את התחושות שלהם05/04/2017
-
הזדמנות לתיקון העבר - לקרוא נכון התנהגות אנטי חברתית התנהגות אנטי חברתית יכולה להיות קריאה להתחלה חדשה, הזדמנות לתיקון משהו שקרה בעבר. תגובת ההורים או המורים יכולה לסמן יציאה מיאוש לתקווה01/01/2017
-
גבולות נוצרים מתוך מענה לצרכים, והאתגר הוא בזיהוי הצרכים גבולות אינם מושמים עלינו מבחוץ, אלא הם נבנים מתוך מענה לצרכים שלנו. בתקשורת מקדמת אנחנו פועלים לגלות יחד עם הילד את הצורך, ואז נותנים לו גבול להרגיש בטוח בתוכו14/12/2016